فرماندار فیروزکوه:
فرماندار فیروزکوه از ثبت نام قطعی ۴۸۹ داوطلب در انتخابات شوراهای روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 13 April 2021

 

 ابوالقاسم مهری عصر سه شنبه در خصوص تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی در فیروزکوه اظهار داشت: روستاهای شهرستان فیروزکوه به دو بخش ارجمند و مرکزی تقسیم می‌شود که در بخش مرکزی در ۵۰ روستا انتخابات برگزار می‌شود.

مهری افزود: مجموع داوطلبین در این بخش ۳۵۳ نفر بوده که ۳۲۷ نفر مرد و ۲۶ داوطلب نیز زن می‌باشد در این بخش یک داوطلب دارای مدرک دکترا و همچنین ۴۰ داوطلب مدرک لیسانس و ۲۳ داوطلب نیز دارای مدرک فوق لیسانس است.

وی گفت: در بخش مرکزی ۲۳ درصد به مجموع داوطلبان نسبت به دوره گذشته اضافه شده و همچنین ۳۸ درصد نیز به داوطلبین زن افزوده شده است.

فرماندار فیروزکوه بیان داشت: در بخش ارجمند نیز در ۱۶ روستا انتخابات برگزاری می‌شود که ۱۳۶ داوطلب در این بخش ثبت نام کردند و در این بخش نیز ۱۱۹ داوطلب مرد و ۱۷ داوطلب زن در این انتخابات ثبت نام کردند که مدرک تحصیلی یک نفر دکترا، ۱۷ داوطلب لیسانس و هفت داوطلب نیز فوق لیسانس می‌باشند.

مهری عنوان داشت: نسبت به دوره قبل در بخش ارجمند ۳۰ درصد افزایش داوطلب در این انتخابات داشتیم و همچنین ۱۰ درصد نیز به میزان داوطلبان زن نیز افزوده شده و در تمامی این روستاها داوطلبین به حد نصاب رسیده و همچنین انتخابات شوراهای روستایی امسال در هفت روستای جدید برگزار می‌شود که یک روستا در بخش ارجمند و ۶ روستا در بخش مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار