امام جمعه آرادان:
امام جمعه آرادان ضمن گلایه از عدم حضور برخی مدیران در شهرستان و سکونت آن‌ها در گرمسار، گفت: از استاندار و معاون سیاسی درخواست می‌شود به این موضوع رسیدگی کنند.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 08 May 2021
 
کار مدیران در آرادان سکونت در گرمسار/ استاندار رسیدگی کند

 

به گزارش تابناک سمنان جلیل شریفی‌نیا صبح شنبه در جمع مردم آرادان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد ولی‌عصر (عج) این شهر ضمن بیان اینکه متأسفانه جز دو الی سه مسئول اداری طی شب‌های قدر ماه رمضان جاری، دیگر مدیران بین مردم حضور نداشتند و این گلایه جدی مردم است، ابراز داشت: چرا باید مسئول یک اداره حقوق خود را از آرادان دریافت کند اما در گرمسار سکونت داشته باشد.

وی ضمن بیان اینکه این مدیران از این دولت و حکومت اسلامی در این شهر ارتزاق می‌کنند اما در جمع مردم حضور ندارند، افزود: از استاندار و معاون سیاسی وی درخواست می‌شود که به این موضوع رسیدگی کنند و گوش این مسئولان ضعیف ایمان سست‌عنصر را بگیرند، مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی نظام را رها نکردند اما چرا این مدیران ساعت دو بعد از اتمام ساعت اداری شهر را به سمت گرمسار ترک می‌کنند؟

حاج قاسم سلیمانی مرد میدان

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه چرا قبله برخی مسئولان غرب و آمریکا است، ابراز داشت: برخی صحبت‌هایی که درباره حاج قاسم سلیمانی توسط وزیر امور خارجه مطرح شد تنها دشمن‌شاد کن بودند و باید گفت عذرخواهی اینستاگرامی فایده ندارد و باید مستقیم با مردم صحبت کنند که چرا درباره حاج قاسم این صحبت‌ها زده شد.

شریفی‌نیا بابیان اینکه برخی می‌خواهند دل کدخدا را شاد کنند، تصریح کرد: نتیجه این تفکر همین می‌شود که شبکه‌های خارجی آمریکا و اسرائیل دائم این وزیر امور خارجه را تحقیر می‌کنند و این دستمزد کسی که امیدش به غیر خدا باشد، سیاست خارجی و داخلی جز حیطه رهبری است و مابقی مجری اجرایی هستند.

وی بابیان اینکه باید این نظامی که سرهای شهدای بزرگ درراه آن از بدن جدا شد را حفظ کرد و اجازه نداد تا حیثیت آن لکه‌دار شود، افزود: اگر حاج قاسم سلیمانی نبود آیا این غربی‌های متکبر پشت میز مذاکره می‌نشستند تا با شما مذاکره کنند؟ مرد میدان و جبهه او به شما این قدرت را داد که با کشورهای دنیا بتوانید صحبت کنید، همان برجامی که هیچ آورده‌ای برای نظام نداشت.

خسارت ۱۸ میلیارد تومانی سیلاب به آرادان و گرمسار

امام‌جمعه آرادان همچنین بابیان اینکه رئیس دولت باید از این موضوع رسماً عذرخواهی کند چراکه عذرخواهی ظریف را قبول نداریم، ابراز داشت: این باعث می‌شود تا دیگر هیچ وزیر یا مسئول زیردست دولت به خود اجازه ندهد حرف‌های بی‌اساس بر زبان جاری کند و کسانی که فایل صوتی را منتشر کردند که می‌دانیم چه کسانی هستند باید تازیانه‌های حد الهی بر آن‌ها جاری شود که به انقلاب ضربه نزنند، این نظام به‌راحتی به دست نیامده که بتوانیم به‌راحتی حیثیت آن را بر باد دهیم.

شریفی‌نیا بابیان اینکه مسئول جمع‌آوری زکات فطریه تنها کمیته امداد است، تصریح کرد: در روز عید فطر همه باید در این مسیر وارد شود تا این زکات به دست اهلش برسد و اگر کمک‌ها از طریق مراکز نیکوکاری است باید مجوز لازم از کمیته امداد را داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه در سیلاب اخیر و بارندگی‌ها، تأسیسات آبی منطقه دچار خسارت شدید شد و این باعث ایجاد بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان ضرر و زیان به کشاورزان و دامداران شده است که این مبلغ می‌بایست تأمین شود تا مردم در مضیقه نباشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار