رئیس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعالیت رشته‌های ورزشی کم خطر در استان تهران از امروز /۱۸اردیبهشت ماه/ آزاد شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 08 May 2021

«رضا خرم» روز شنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا توضیح داد: در این دستور العمل فعالیت رشته های ورزشی تنیس، گلف، سوارکاری، چوگان، پینگ پنگ، استخر روباز، فوتبال (تمرینی) و ورزش های فضای باز بلامانع است.

وی با بیان کرد: فعالیت این رشته های ورزشی در گروه ۲ ستاد ملی کرونا قرار دارد و فعالیت آنها با ۳۰ درصد ظرفیت هیچ مشکلی ندارد.

رئیس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه برای سایر رشته ها نیز تا کنون هیچ دستور العملی صادر نشده است گفت: با توجه به قرمز بودن شرایط کرونایی استان فعالیت سایر رشته های ورزشی از جمله انفرادی، کم برخورد، رزمی و استخرها هنوز نامشخص است.

به گفته وی، در این دستور العمل ۱۵۰ مکان ورزشی در سطح استان فعالیت آنها پس از چند هفته تعطیلی مجدد فعال شد.

خرم اضافه کرد: طی هفته گذشته نیز به صورت نامحسوس ۴۵ بازدید از اماکن ورزشی استان تهران انجام شد که ۸ اخطار کتبی به مدیران آنها ابلاغ شد.

رئیس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: هم اینک بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ مجموعه ورزشی در سطح استان تهران وجود دارد که با شیوع موج چهارم کرونا در کشور و استان تهران از ۱۶ فرودین ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال آیا درخصوص فعالیت شنا در برخی ساختمان‌ها و برج های تهران، این نهاد نظارت دارد یا خیر؟ افزود: فعالیت و بازرسی ما شامل این محیط ها نبوده بلکه تابع مدیریت این برج‌ها است.

خرم افزود: امسال نیز فعالیت ۱۲ مجموعه ورزشی تمدید و سه مجموعه ورزشی دیگر مجوز تاسیس خود را از این اداره کل دریافت کردند.

وی بیان کرد: به علت شیوع کرونا و عدم فعالیت بسیاری از مجموعه ها این مجوزها نسبت به سالهای قبل بسیار کاهش چشمگیری داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار