نماینده مردم تهران:
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: برنامه ریزی و نظم سازمان بهشت زهرا (س) در برگزاری مناسک سوگواری برای متوفیان توسط بهشت زهرا (س) آلام مراجعان را کاهش داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 09 May 2021

 

دکتر فاطمه قاسم پور روز یکشنبه در آیین قدردانی از کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به دفن غریبانه متوفیان کرونا، اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت کرونا که مردم نمی توانند مانند گذشته برای دفن عزیزان خود مراسم بگیرند و حضور حداکثری داشته باشند برنامه ریزی مراسم برای اجرای سوگواری توسط سازمان بهشت زهرا(س) موجب کاهش آلام خانواده های داغ دار شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) در مقابله با بحران کرونا تعامل خوبی با جامعه دینی داشت و از ظرفیت های موجود در همکاری با نیروی های جهادی به خوبی استفاده کرد.

قاسم پور ادامه داد: تکریم خانواده های متوفیان کرونایی در بهشت زهرا(س) به خوبی صورت می گیرد که برگفته از نظم دقیق سازمانی است و استفاده بهینه از امکانات در جهت رضایتمندی مردم می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن بیان نقش بانوان در موفقیت سازمان بهشت زهرا(س) و لزوم توجه ویژه به شرایط بانوان در این سازمان اشاره کرد و گفت: فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی برای تعامل با بهشت زهرا(س) در این خصوص آمادگی کامل دارد.

در ادامه این برنامه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گزارشی ۱۵ ماهه از تلاش شبانه روزی و جهادگونه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در بحران بی سابقه و تاریخی کرونا ارائه کرد.

دکتر قاسم پور رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی به همراه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در سالن های تطهیر مجتمع عروجیان ضمن تقدیر و قدردانی از خدمات و ایثارگری این عزیزان با پرسنل شاغل در سالن های تطهیر بانوان دیدار و گفتگو کرد.

 بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران و جهان به لحاظ تجهیزات و مراجعه کننده است که در جنوب تهران واقع شده است که فعالیت رسمی این آرامستان در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد.

آرامستان بهشت زهرا (س) ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت اما در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی (فاز ۲) به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی (فاز۳) به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار جسد را در خود جای داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار