پیش‌بازی تراکتور و پیکان
دو تیم رده هشتمی تراکتور (۲۷ امتیاز) و رده نهمی پیکان (۲۶ امتیاز) از ساعت ۲۱:۲۰ امشب در استادیوم شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۹۶۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 09 May 2021

به گزارش تابناک تبریز،تراکتور که پس از صعود از دور مقدماتی  رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر نیز دنبال برد مقابل پیکان هست.

شاگردان خطیبی که چند تیم مدعی کسب سهمیه را در جدول رده‌بندی بالا سر خود می‌بینند بعد از بازگشت از مسابقات آسیایی به دنبال تداوم موفقیت‌های خود در لیگ برتر هستند و در سوی مقابل شاگردان مهدی تارتار نیز به دنبال کسب پیروزی در این بازی خانگی و جبران شکست بازی دور رفت مقابل تراکتور هستند.

 

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه غایبان سرشناس تراکتور در این دیدار هستند و در تیم پیکان نیز فرزاد حاتمی، محمد ستاری و محمد ابراهیمی این بازی را از دست داده‌اند.

 

دیدار رفت دو تیم در استادیوم یادگار امام با برتری سه بر یک تراکتور به پایان رسید و دیدار رفت فصل گذشته دو تیم در استادیوم شهدای شهر قدس نیز با برتری سه بر دو تراکتور به پایان رسیده بود.

 

حال باید منتظر ماند و دید بیستمین رویارویی لیگ برتری دو تیم در تقابل اندیشه‌های رسول خطیبی و مهدی تارتار چه نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :