فرماندار شمیرانات:
فرماندار شمیرانات از تغییر وضعیت کرونایی شهرستان خبر داد و گفت: وضعیت کرونا در شمیرانات نارنجی شده است.
کد خبر: ۹۶۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 09 May 2021

 

سید مهدی ساداتی بعد از ظهر یکشنبه در خصوص وضعیت کرونایی شمیرانات اظهار داشت: حسب مجوز صادره توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، آغاز به کار مشاغل گروه ۲ در شهرستان شمیرانات و مناطق تابعه، بلامانع است.

ساداتی ضمن اعلام این مطلب گفت: نظارت و سخت‌گیری در زمینه رعایت پروتکل‌ها افزایش می‌یابد و اگر نقض پروتکل مشاهده شود، با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

وی همچنین درباره وضعیت تردد در تعطیلات عید فطر عنوان داشت: حسب اعلام و نظر قرارگاه عملیاتی و کمیته بهداشت و درمان ستاد، به منظور مدیریت و مقابله دقیق‌تر و ویژه در کنترل پیک چهارم، تمامی سفرها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.

فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه مشاغل گروه دو می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند افزود: با توجه به تعطیلی‌هایی که از سر اجبار و برای سلامت جامعه صورت گرفت شاهد بودیم که بسیاری از اصناف طبق قانون عمل کردند و همکاری‌های لازم را با ستاد ملی کرونا داشتند که در اثر همین همکاری‌ها کاهش مبتلایان بستری شدگان و فوتی‌ها را شاهد بودیم و در حال حاضر که بازگشایی‌ها انجام می‌شود باز هم انتظار است که این همکاری‌ها تداوم داشته باشد و پروتکل‌ها رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار