مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به نزدیکی عید سعید فطر گفت: ۲ هزار پایگاه (صندوق) ثابت و سیار برای جمع‌آوری فطریه و کفاره در سطح استان برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 11 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل از ایرنا،محسن رخصی روز سه‌شنبه اظهار داشت: این پایگاه‌های ثابت و سیار در روز اقامه نماز عید فطر در مصلاهای نماز عید دایر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر در مصلای نماز جمعه کرمانشاه و مصلاهای نماز دیگر شهرها براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود، افزود: این نهاد به عنوان دبیرخانه زکات در استان متولی جمع‌آوری فطریه و کفاره مردمی است.

رخصی تاکید کرد: پایگاه‌ها پیش از نماز عید سعید فطر در مصلاهای اقامه نماز، معابر، میادین و محلات شهرها تا ظهر همان روز به منظور دریافت زکات فطره کسانی که موفق به پرداخت نشده‌اند، مستقر خواهند شد.

وی یادآور شد: علاوه بر استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و درگاه‌های الکترونیک نیز فطریه و کفارات مردم را دریافت می‌کنند.

رخصی اضافه کرد: همچنین خیران و مردم روزه‌دار می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه، فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: مراجعه به سایت الکترونیک WWW.emdad.ir و تماس با تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ از دیگر درگاه‌های الکترونیک برای دریافت فطریه و کفارات هستند.

رخصی اظهار داشت: مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های «بله، بام، سکه، ایوا و سنا» نیز زکات فطره و کفاره عمد و غیرعمد خود را پرداخت کنند.

او افزود: فطریه جمع‌آوری شده در همان روز عید توسط این نهاد بدست افراد کم برخوردار از پیش شناسایی شده می‌رسد.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه، حدود ۲۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار