فرماندار دماوند گفت: ثبت نام افراد بومی یا دارای سابقه سکونت بلندمدت جهت طرح اقدام ملی مسکن دماوند در اولویت اداره کل راه و شهرسازی باشد.
کد خبر: ۹۶۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ 11 May 2021

به گزارش تابناک تهران، مهدی حیدری، ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکونی ۷۰۰ واحدی اقدام ملی دماوند در سایت مهک که با حضور حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، صالحی، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران برگزار شد اظهار داشت: تجربه مسکن مهر و شرایط بهره‌برداری از آن ما را به سمت چگونگی ساخت انبوه مسکن ارزان و با کیفیت بالا برای مردم سوق داد.

وی با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل شود که آسیب‌ها و نقاط ضعف ساخت مسکن مهر رفع شود گفت: ما قطعاً از پروژه اقدام ملی در شهرستان دماوند حمایت خواهیم کرد و در کنار مجموعه مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهیم بود.

حیدری بیان داشت: با توجه به نگرانی مردم شهرستان، تأکید ما به اداره کل راه و شهرسازی، ثبت نام از افراد بومی و یا دارای سابقه سکونت بلندمدت در شهرستان دماوند است تا همشهریان عزیز ما از این امتیاز بهره مند شوند.

فرماندار دماوند گفت: هدف از ساخت مسکن انبوه، صرفاً ساخت و تحویل واحدها نیست، بلکه باید به فکر موضوعات فرهنگی در این مناطق باشیم و نیازهای امنیتی، فرهنگی و اجتماعی را نیز تأمین کنیم.

وی عنوان داشت: امیدواریم با تحویل این واحدها هدیه خوبی از سوی دولت به مردم ارائه شود، البته بهره برداری از واحدها به دولت آینده محول خواهد شد که موضوع مهم در این میان، خدمت به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار