رئیس ستاد انتخابات استان تهران:
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: مدیران وکارمندان ادارات دولتی از ورود به ستادهای تبلیغاتی و جانبداری از کاندیدای انتخابات به خصوص در ساعات اداری خودداری کنند.
کد خبر: ۹۶۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ 12 May 2021

شکراله حسن بیگی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد، افزود: مسئولان استانی نیز در شرایط فعلی از جابه جایی مدیران در شهرستان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران از حضور کمرنگ برخی از مسئولان استانی در شهرستان هایی نظیر دماوند، ورامین و فیروزکوه گلایه دارند و برخی از آنها هم اذعان دارند مسئولان بدون هماهنگی با فرمانداری به شهرستان ها می‌آیند، ادامه داد: مدیران استانی باید بیشتر به شهرستان ها سفر کنند و بیشتر با مردم در ارتباط باشند.

حسن بیگی گفت: برای برگزاری انتخابات از لحاظ اجرایی مشکلی وجود ندارد و با راهبری استاندار تعامل خوبی با شورای نگهبان داشته ایم.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۰۰ هزار نفر شامل عوامل اجرایی، ناظران، بازرسان، نمایندگان فرماندار، نیروهای امنیتی و انتظامی با ستاد انتخابات استان تهران همکاری می کنند، ضمن اینکه براساس پیش بینی فرمانداران تعداد هفت هزارو ۶۰۹ شعبه اخذ رای برای این دوره مورد نیاز است که باید تعداد شعب به تصویب هیئت اجرایی برسد.

حسن بیگی گفت: براساس قانون فرمانداری ها، شهرداری ها و بخشداری ها نیز باید برای برگزاری انتخابات به متولیان امر کمک کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار