مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام سید سعید لواسانی، روز عید (پنجشنبه یا جمعه)، ساعت ۸ صبح در زمین چمن (فضای باز) مجموعه ورزشی شهدای لواسان اقامه خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 12 May 2021

حجت الاسلام "سید سعید لواسانی" در جلسه هماهنگی برگزاری نماز پرفیض عید فطر اظهار داشت: هدف ما برگزاری هرچه باشکوه‌تر این نماز همراه با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا است که تحقق این مهم مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی دستگاه‌های متولی از جمله کارشناسان بهداشت و سلامت، نیروی انتظامی و پلیس راهور، شهرداری و غیره است.


بازدید امام جمعه لواسانات از محل برگزاری نماز عید فطر
وی افزود: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی گسترده و جامع یکی از عواملی است که می‌تواند به انسجام برپایی این نماز و شکوه آن کمک کند، بایستی به آن توجه ویژه داشته و از بستر فضای مجازی، بیلبوردهای شهری و ... استفاده کنیم.

امام جمعه لواسان با اشاره به اینکه ذکر توسل به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود، گفت: امید است محفل‌مان به نام حضرت ولی ‌الله اعظم مزین شده و پربرکت باشد.

لواسانی بیان داشت: عید سعید فطر یکی از اعیاد مهم مسلمانان است که باید به خوبی آن را به منصه ظهور رسانده و موجبات شادی و سرور مومنین و مهمانان ماه مبارک رمضان فراهم کنیم؛ لذا بایستی برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای جذب کودکان و نوجوانان را نیز مورد توجه داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نظم در طول مراسم و تفویض مسئولیت افراد، یادآور شد: به احترام مهمانان و روزه‌داران باستی بسته‌های پذیرایی نیز با تدابیر بهداشتی آماده‌سازی شود.

بازدید امام جمعه لواسانات از محل برگزاری نماز عید فطر

براساس این گزارش، نمازگزاران محترم می‌توانند به منظور زیارت امامزاده عبدالله علیه السلام) جائیج(و زیارت قبور شهدا، ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه در این محل حضور یابند و سپس در معیت حجت الاسلام لواسانی راهی محل برگزاری نماز عید سعید فطر شوند.

 لواسانات به مرکزیت شهر لواسان دارای ۲۰ روستا و جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار