با پیگیری‌های تابناک کرمانشاه صورت گرفت:
زباله‌های انباشت شده در مسکن مهر دولت آباد منجر به ایجاد مشکلاتی برای اهالی این منطقه شده بود که با پیگیری‌های به عمل آمده، این محل پاکسازی شد.
کد خبر: ۹۶۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 23 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نظافت و زیبایی شهر همواره یکی از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولین است، اگر چه عوامل بسیاری بر مدیریت نظافت همیشگی شهر موثر می‌باشد.

شهرداری در بخش‌های بسیاری مسئولیت این کار را بر عهده دارد که با کم و کاست امکانات، فضای شهری را سالم نگهداشته و محیطی تمیز برای شهروندان فراهم می‌کند، اگر چه گاهی با نقض این امر هم مواجه می‌شویم.

چند روز اخیر پیام‌هایی دریافت کردیم که گویای تجمع زباله در سطل زباله‌های مسکن مهر دولت آباد بود و اهالی این منطقه با ابراز نارضایتی از نحوه جمع آوری زباله‌ها و تجمع چند روزه آن‌ها درخواست پیگیری موضوع را داشتند.

به همین منظور با شهردار منطقه ٢ گفتگو کردیم، عادل سلیمانی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مسئولیت جمع آوری زباله در مسکن مهر دولت آباد با شرکت خدمات شهرداری نوین است. در آن منطقه پیمانکارانی مشغول به فعالیت هستند که ماشین آلاتی در اختیارشان است و، چون محصور است، تحت کنترل و نظارت هیئت مدیره می‌باشد.

وی با بیان اینکه مبالغی از اهالی و ساکنین این محل بابت انجام چنین خدماتی دریافت می‌شود، افزود:
با این وجود که در آن بخش مسئولیتی بر عهده شهرداری نیست و شهرداری به محلی که حصار کشی شده باشد، ورود نمی‌کند. همواره مخازنی در اختیارشان قرار داده یا مخازن شان را تعمیر کرده ایم.

وی گفت: حدود ۴ تا ۵ بار در ماه نیز نیرو‌هایی را به شکل دسته جمعی برای نظافت به آنجا اعزام می‌کنیم.
هر چند که تاکید می‌کنم فعالیت‌های خدماتی مرتبط با مسکن مهر‌ها از درب نگهبانی با خودشان است.

در ادامه با مدیر عامل شرکت خدمات نوین شهرداری گفتگو کردیم، اصغر شرفی درباره علت عدم جمع آوری زباله‌های این محل، اظهار کرد: مکانیزه‌های آن بخش که دارای مخزن هستند به شرکت خدمات نوین مرتبط است و آن‌ها که داری مخزن نیستند به منطقه مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه جمع آوری زباله‌های کنار خیابان و پیاده رو‌ها بر عهده این شرکت نیست، افزود: جمع آوری زباله‌های موجود در مخازن را انجام می‌دهیم که متاسفانه چند روزی کارگران بنا به دلایلی اعتصاب کرده و جمع آوری زباله‌ها به تعویق افتاد.

شرفی گفت: این مشکل هم در حال رفع است و به زودی زباله‌ها جمع آوری می‌شوند.

در نهایت با پیگیری‌های به عمل آمده و تماس‌هایی که صورت گرفت این منطقه پاکسازی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار