استاندار تهران خبر داد؛
استاندار تهران با اشاره به اینکه برای قطعی برق باید قبلا دوراندیشی می شد گفت: فعالیت مراکز مجاز استخراج رمزارزها تا اطلاع ثانوی در پایتخت ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 26 May 2021

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در هفتاد و چهارمین جلسه شورای گفتگو اظهار داشت: امروز تحرک بخش مسکن که اشتغال زایی فراوانی را به دنبال داشته پویایی اقتصاد استان تهران را به دنبال دارد.

محسنی بندپی با بیان اینکه متأسفانه برخی فرآیندها نظیر زمان بر بودن صدور پروانه ساخت عملاً فعالان ساخت مسکن در استان تهران را دلسرد کرده است گفت: اقتصادی موفق است که بسترسازی و مانع زدایی برای جذب سرمایه گذاری داشته باشند.

استاندار تهران عنوان داشت: در بخش کشاورزی علیرغم تخصیص اعتبارات ارزش افزوده به روستاهای استان به دلیل عدم ماندگاری روستاییان متأسفانه میزان حجم سرمایه گذاری در استان کاهش پیدا کرده است.

وی در خصوص قطعی برق در استان تهران نیز اظهار داشت: در این زمینه باید تدبیر و دور اندیشی می‌شد که این موضوع متأسفانه مورد توجه قرار نگرفت.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸ هزا رو ۶۰۰ مگاوات کسری برق داریم عنوان داشت: رمز ارزها چه مجاز و چه غیرمجاز فعلاً فعالیتی نباید داشته باشند و در این خصوص باید اعلام کنیم هرگونه فعالیت مراکز استخراج رمز ارزها در استان‌تهران تا اطلاع ثانوی متوقف است و در صورت مشاهده با برخورد قاطع دولت ودستگاه قضائی مواجه هستند.

استاندار تهران گفت: برای مدیریت مصرف برق در ادارات استان تهران برنامه داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار