مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت : زیرسازی مترو بهارستان از پیشرفت ۹۱ درصدی برخوردار است.
کد خبر: ۹۶۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ 28 May 2021

محمد احمدی در این بازدید زیرسازی مترو بهارستان را از پیشرفت ۹۱ درصدی برخوردار دانست وگفت: در ساخت مترو از تروارس‌هایی با عمر ۲۰۰ ساله استفاده شده و که کیفیت بالایی دارد 
وی  افزود: ریل به طور کامل تامین شده و تنها چهار کیلومتر از نصب پابند بر روی ریل باقیمانده که در صورت تامین تکمیل می‌شود.
احمدی گفت:لاین رفت مسیر  ۱۰۰ درصد  و حدود ۴۰ درصد از مسیر برگشت هم اکنون اجرا شده و بقیه هم در دست تکمیل است
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان افزود: در شهریور امسال بهره برداری خط مترو با یکی از لاین‌ها محقق می‌شود و لاین غربی در ادامه بهره برداری تکمیل می‌شود.
احمدی، یکی از گلوگاه‌های اصلی را ایستگاه بهارستان معرفی کرد و گفت: برای هسته مرکزی بهارستان و سپاهان شهر وایستگاه راه آهن  از پیمانکار اخیرا تجهیزات  گرفته شده  و ایستگاه راه آهن برای مسافربری یکی از نقاط بحرانی ما است و تلاش می‌شود به وعده خود به استاندار برای تسریع در تکمیل ایستگاه‌ها برای تردد مسافران عمل کنیم.
متروی اصفهان بهارستان از صفه تا شهر جدید بهارستان به طول ۱۴ کیلومتر شامل ۴/۹ کیلومتر این مسیر به شکل گالری و ۵/۴ کیلومتر دیگر هم به شکل روگذر در دست اجراست.
شهر بهارستان دومین شهر جدید پس از هشتگرد است که با بهره برداری از آن به مادر شهر متصل می‌شود و پس از اتصال ریلی بهارستان به اصفهان کیفیت زندگی دراین شهر جدید بهبود خواهد یافت.
خط قطار شهری صفه – بهارستان توقفگاه صفه در انتهای جنوبی خط ۱ قطار شهری کلانشهر اصفهان را به شهر جدید بهارستان متصل خواهد کرد.
شهر جدید بهارستان در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان، در مسیر جادهٔ اصفهان-شیراز قرار دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار