مجری پروژه ساماندهی آبشوران با اشاره به اختصاص ۱۰۶ میلیارد تومان به این پروژه در بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: اگر این اعتبار به طور کامل تخصیص یابد، می‌توانیم پیشرفت پروژه را به ۶۵ درصد هم برسانیم.
کد خبر: ۹۶۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 30 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  ایسنا،رضا بیگوند ، از افزایش اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه ساماندهی آبشوران طی امسال یاد کرد و ادامه داد: امسال ۱۰۶ میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده که امیدواریم تخصیص کامل داشته باشد.

وی اعتبار سال گذشته ساماندهی آبشوران را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد که تنها ۱۴ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرد.

مجری پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران ابراز امیدواری کرد، با تخصیص اعتبارات امسال، ساماندهی آبشوران در قطعه جدید استارت بخورد.

بیگوند عنوان کرد: بنا داریم قطعه پایین دست فرمانداری را آغاز کنیم که احتمالا تا پایان خرداد تحویل زمین آن به پیمانکار انجام خواهد شد و کارهای تجهیز کارگاه آن نیز بین یک ماه تا ۴۵ روز طول می‌کشد تا کار در این قطعه آغاز شود.

وی با بیان اینکه بجز این قطعه هم اکنون ساماندهی آبشوران در دو قطعه دیگر نیز در حال انجام است، یادآور شد: این قطعات شامل قطعه بالادست فرمانداری و پایین دست دادگستری و قطعه خیابان اشرفی اصفهانی در سرشاخه کانی روزان است.

مجری پروژه ساماندهی آبشوران مجموع پیشرفت این طرح را هم اکنون حدود ۵۲ تا ۵۳ درصد اعلام کرد و افزود: اگر اعتبار امسال به طور کامل و البته در زمان مناسب تخصیص یابد و افزایش تورم هم نداشته باشیم، می‌توان پیشرفت کار را حتی تا ۶۵ درصد هم رساند.

بیگوند در خصوص زمان تقریبی اتمام کامل پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران، اظهار کرد: همه چیز به تخصیص اعتبارات در زمان مناسب، شرایط اقتصادی کشور و نرخ تورم بستگی دارد و نمی‌توان زمان و یا رقم دقیقی را در این زمینه اعلام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار