مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه گفت: با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر بر اثر کرونا فوت شدند که مجموع جان‌باختگان استان از آغاز اپیدمی کرونا تا کنون به یک‌هزار و ۸۴۹ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۶۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 31 May 2021

مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار کرونایی استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۳۰ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته ۷۳۹ مورد نمونه آزمایش شد که ۲۴۶ مورد آزمایش مثبت بودکه ۴۱ مورد آن از بین بیماران بستری و ۲۰۵ مورد هم از میان بیماران سرپایی بوده است.

محمدی تصریح کرد: تاکنون ۳۷ هزار و ۳۴۹ مورد در استان با علائم شبیه کرونا بستری شدند که خوشبختانه ۳۵ هزار و ۲۶۴ نفر از آن‌ها پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه افزود: مردم کماکان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توچه ویژه داشته باشند و از تردد های غیر ضروری و دور همی های خانوادگی بپرهیزند تا جان خانواده های خود را بخطر نیندازند.

وی در پایان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو از مردم عاجزانه تقاضا داریم به مسافرت نروند و نسبت به هشدار های ستاد مقابله با کرونا توجه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار