رییس مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک گفت: این مرکز بیماران کرونایی را پذیرش نمی کند و به روال عادی خود و ارائه خدمت به بیماران سرطانی بازگشته است.
کد خبر: ۹۶۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 31 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر آذین احمری افزود: در حال حاضر در بیمارستان آیت الله خوانساری پذیرش هیچگونه بیمار کرونایی صورت نمی گیرد و تمام بیماران کرونایی که در بخش های عادی بستری بودند، ترخیص شده و بخش های بستری پس از ضدعفونی و گندزدایی به حالت عادی بازگشته و پذیرش بیماران مبتلا به خون و سرطان را انجام می‌دهد.
وی یادآورشد: همچنان در مگا icu این مرکز، بیماران کرونایی که از قبل بستری شده اند، تحت مراقبت قرار دارند و تا بازگشت سلامتی کامل به این عزیزان و ترخیص آنان این بخش نیز به حالت عادی باز می‌گردد.
وی تاکید کرد: قطع شدن برق یک استرس بزرگ برای مراکز درمانی به حساب می آید به دلیل اینکه، اگر ژنراتور هایی که برای قطعی برق در نظر گرفته شده درست و مناسب عمل نکنند، خسارات جبران ناپذیری برای بیماران به همراه خواهد داشت.
دکتر احمری گفت: قطعی برق علاوه بر خسارت جانی که به همراه دارد باعث ایجاد خسارت های مالی فراوانی نیز به مراکز درمانی می شود، نوسانات برق باعث خراب شدن تجهیزات گران قیمت بیمارستانی شده و همین طور در انبارهای دارویی بسیاری از داروهای گرانقیمت و یخچالی وجود دارند که به دلیل قطعی برق و با تغییر دما یخچال کارایی خود را از دست می دهند.
رییس بیمارستان آیت الله خوانساری گفت: بنابراین قطع شدن برق خسارت های جانی و مالی قابل توجهی را برای بیمارستان ها و مراکز درمانی به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار