معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتوجه به شاخص‌های موجود کشوری، این استان دارای کمترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا، نسبت به بستری در بخش‌های ویژه بوده که این موضوع نشانگر کیفیت بالای خدمات درمانی در بیمارستان‌های استان بوده است.
کد خبر: ۹۶۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 01 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر بهمن روشنی در مراسم تقدیر از کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه افزود: امیدواریم با انجام واکسیناسیون گروه‌های مختلف جامعه هرچه زودتر بیماری کوید ۱۹ ریشه کن شده و آرامش به مردم باز گردد.

وی اضافه کرد: از همه عزیزان و تلاشگران عرصه بهداشت و درمان دانشگاه که در بیش از یکسال اخیر بطور مستمر در تلاش برای خدمت به بیماران در جبهه سلامت بودند، تقدیر می‌کنم.

جانشین فرماندهی سپاه استان کرمانشاه نیز در این آیین گفت: از جان افشانی و تلاش‌های کادر درمان در مبازره با بیماری کرونا که مجاهدانه از ابتدای شیوع این بیماری در جبهه سلامت جان خود را به میان گذاشتند تقدیر و تشکر می‌کنم و زحمات آنان برای همیشه به یاد خواهد ماند.

سردار مرادی افزود: با توجه به وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و وجود محدودیت‌های مالی و اقتصادی موجود در کشور، با تلاش و زحمات عزیزان کادر درمان خوشبختانه نتایج خوبی در مقابله با این بیماری بدست آمده است.

در پایان این مراسم از زحمات کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) توسط سپاه استان کرمانشاه تقدیر به‌ عمل آمد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۴۳۸ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند و مجموع جانباختگان استان هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۸۴۹ نفر رسیده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار