شهردار تهران، کارنامه مدیریت شهری شهرداری در دوره پنجم شورا، سند تحویل و تحول را به شورای شهر ارایه می کند.
کد خبر: ۹۶۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶ 01 June 2021

به گزارش تابناک تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، امروز سه شنبه در دویست و نود و نهمین جلسه خود، میزبان «پیروز حناچی» شهردار تهران هستند تا گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران را ارائه کند.

همچنین ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «برنامه اجرایی توسعه و تسهیل دوچرخه‌سواری در شهر تهران» را در دستور کار قرار می دهند.

بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به حفاظت از میراث طبیعی در بخشی از اراضی حریم جنوبی رشته کوه توچال و همچنین طرح اصلاح رویه ها و فرایند های حاکم و نحوه انجام فعالیت های خدمات شهری برای کاهش تلفات انسانی و نحوه حمایت از خانواده های متوفیان در دستور کار اعضای شورا قرار خواهد گرفت.

سپس اعضای شورا، طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینگ های زیرسطحی با رویکرد مشارکتی و همچنین لایحه شهردار تهران درخصوص «اصلاح مصوبه الزام شهرداری تهران به تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه‌ها و محصولات یک‌بارمصرف پلاستیکی و جایگزین کردن مواد قابل بازیافت غیر پلاستیکی در کلیه مراکز وابسته به شهرداری تهران» را بررسی می کنند.

در ادامه لایحه دیگر شهردار در خصوص «اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند (عادی)» و شصت و یکمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.

همچنین گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی «سازمان نوسازی شهر تهران»، «سازمان ورزش و تندرستی شهرداری تهران»، «سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران»، «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران» برای سال مالی ۱۳۹۴ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار