مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان از تعیین تکلیف طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ 03 June 2021

علیرضا صلواتی در جلسه بررسی مشکلات و موانع اجرای بخش باقیمانده طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان گفت: با پیگیری‌ انجام شده بزودی روح تازه‌ای در کالبد اجرای آزادراه غرب اصفهان وارد می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای این طرح بدلیل مسائل مختلف با تاخیر مواجه شد اما اکنون توجه به زیرساخت‌های راه استان اصفهان مطمح نظر قرار گرفته است و باید زمینه تکمیل آن فراهم شود.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان در باره رویکردهای اجرای آزادراه کنارگذر غرب اصفهان بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مختلف در ساخت و ساز زیربناهای حمل و نقل از مهمترین رویکردهای این دوره است که باید عملیاتی شود.

وی افزود: همچنین کاهش تلفات جاده‌ای و تکمیل کریدور آزادراه شمال- جنوب کشور از دیگر رویکردهای وزارت راه و شهرسازیست که در دستور کار قرار دارد.

صلواتی اظهار داشت: آزادراه کنارگذر شرق اصفهان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و باید بکوشیم بخش باقیمانده آن نیز تکمیل شود و به سرانجام برسد.

وی در باره تلاش دستگاه‌های متولی برای تکمیل آزادراه غرب اصفهان تصریح کرد: رفع موانع این طرح در اولویت قرار دارد و در این راستا همه دستگاه‌های متولی وارد کار شده‌اند. به به گفته صلواتی، نگاه وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل طرح های بر زمین مانده است و طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان نیز در دستور کار قرار دارد.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تکمیل آزادراه کنارگذر غرب اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح یکی از گره‌های کور مبارکه را برطرف خواهد کرد و نقش عمده‌ای در رفع مسائل این شهرستان خواهد داشت.

وی افزود: باید از فرصت باقی مانده برای بهبود شرایط جاده‌های استان استفاده کرد و همه ظرفیت‌های باقیمانده را در این راستا بکار گرفت.

صلواتی از انعقاد تفاهمنامه اجرای کار با پیمانکار و سرمایه‌گذار طرح کنارگذر غرب نیز خبر داد و گفت: چالش‌های این طرح باید تا دو هفته آینده بررسی و نتیجه تعامل‌ها و بررسی آزادسازی‌ها و موارد دیگر اعلام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار