امام جمعه دماوند:
امام جمعه دماوند افزود: برای حل مشکلات باید به کسی رأی بدهیم که قوت اراده و عمل داشته باشد و مدیر و کارآمد باشد.
کد خبر: ۹۶۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 04 June 2021

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع برگزار شد، با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری اظهار داشت: در همه زمان ها هیچ وظیفه ای مهمتر از حفظ نظام اسلامی برای ما مسلمانان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت در انتخابات یکی از شاخص‌های مشروعیت و مقبولیت نظام های سیاسی در دنیا است، افزود: حکومتی که بتواند بیشترین مشارکت در انتخابات را جلب کند در همه عرصه های داخلی و خارجی مقتدر خواهد بود و کسانی که در انتخابات شرکت می کنند به امنیت و سرنوشت و اقتدار خودشان رأی می دهند.

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: "در سال ۸۸، شخصاً در این انتخابات هم مثل همه انتخابات‌های گذشته به مسئولین کشور اعتماد کردم. به وزارت کشور، به شورای نگهبان در حالی که می‌دانید در موارد متعدد مسئولین از سلایق مختلف بودند اما من به مقام مسئولی که می شناسم و قاعده کار او را میدانم، اعتماد می‌کنم. "

حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به اینکه انشاالله مردم بر خلاف خواسته دشمن در انتخابات شرکت خواهند کرد و به افراد مورد اعتماد، متدین، متخصص و متعهد رأی خواهند داد، گفت: «کاهش مشارکت مردم به خاطر عدم احراز صلاحیت برخی داوطلبین از سوی شورای نگهبان نیست چراکه در سال ۹۲ آقای هاشمی رفسنجانی و در سال ۹۶ آقای احمدی‌نژاد احراز صلاحیت نشدند، در حالی که در همان سال‌ها مشارکت مردم ۷۲ و ۷۳ درصد بود.»

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم اگر گله ای دارند از ناکارآمدی مسئولین اجرایی و وضع بد اقتصادی و تحقق نیافتن وعده های دولت و بیکاری و گرانی است؛ در کنار مشکلات اقتصادی دچار ولنگاری فرهنگی و رها بودن فضای مجازی و جنگ رسانه ای دشمنان نیز هستیم.

حجت الاسلام فتاح دماوندی در ادامه به مسائل منطقه ای اشاره کرد و گفت: اکنون شاهد پایان یافتن حکومت ظالمانه نتانیاهو، این نخست وزیر فاسد و جنایتکار هستیم؛ سقوط نتانیاهو را به فال نیک می‌گیریم و آن را به وخامت اوضاع رژیم‌صهیونیستی و سرعت زوال و نابودی آن مرتبط می دانیم.

وی با بیان اینکه موقعیت برادران یمنی انصارالله، در استان های نجران، جیزان و عسیر عربستان، با راهبرد دفاع متحرک را تبریک میگوییم، گفت: این سه استان حدود ۲سال قبل طی یک توافق ذلت بار توسط علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق و معدوم یمن، به عربستان واگذار شد.

این مقام مسئول بیان داشت: عملیات انصارالله در مجاورت استان های شیعه نشین عربستان موجب همکاری قبایل یمنی این سه استان و همراهی افکار عمومی مردم دو استان قطیف و احساء و تهدید مهمی برای آل سعود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار