مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به نیاز مشتریان و بهره مندی آن‌ها از سرویس‌های با کیفیت دیتا و اینترنت در شهرستان دیواندره گفت:ظرفیت UP Link این شهرستان به ۲G (گیگ) افزایش یافت.
کد خبر: ۹۶۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱ 05 June 2021
 
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزادحکمت با بیان اینکه اقدامات فنی و زیرساختی چشمگیری به منظور افزایش سطح کیفی و ظرفیت Up link در شهرستان دیواندره صورت گرفته است اظهارداشت: با این اقدام در حال حاضر Up link این شهرستان از ١G به ٢G (یک گیگ به دو گیک) معادل ۱۰۰ درصد رشد افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه تجهیزات و امکانات لازم جهت اجرای پروژه فوق در شهرستان دیواندره تامین و زیر بار رفته است خاطر نشان ساخت: با همکاری به عمل آمده در حوزه‌های دیتا، انتقال و فیبر لینک دوم در این شهرستان به بهره برداری رسید که مشتریان شهری و روستایی شاهد افزایش ظرفیت Uplink به لحاظ کمی و کیفی هستند.
وی تصریح کرد: مخابرات منظقه کردستان آمادگی واگذاری پورت‌های جدید به متقاضیان ساکن در این شهرستان را دارد.
حکمت با بیان اینکه در حال حاضر تعداد شش هزار و ١٢٤ مشترک دیتا در شهرستان دیواندره از خدمات این حوزه استفاده می‌کنند؛ درصد تحقق برنامه‌های دیتا در شهرستان دیواندره را ١٠١ درصد اعلام کرد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه رضایتمندی مشتریان از سطح کیفی خدمات ارائه شده از اولویت‌های مخابرات است گفت: با تلاش همکاران و انجام نظرسنجی‌های مختلف نسبت به شناسایی مشکلات بر اساس نیاز مشتریان تصمیم گیری‌های مجدد و بازنگری در برنامه‌های تدوین شده اعمال خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار