معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا در شاهرود و میامی پس از اطلاع‌رسانی و فراخوان از سوی کادر درمان به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۶۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 07 June 2021
 
جامعه هدف واکسیناسیون در شاهرود و میامی بدون فراخوان مراجعه نکنند

 

 احسان بینش روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: هم اکنون واکسیناسیون کرونا در شهرستان های شاهرود و میامی به دلیل اتمام محموله های دریافتی واکسن به طور موقت متوقف شده است.

وی با بیان اینکه مردم از مراجعه حضوری به مراکز تزریق واکسن در شهر و روستاها پرهیز کنند، اظهار داشت: ادامه فرآیند واکسیناسیون به محض دریافت محموله جدید از طرف وزارت بهداشت، اطلاع رسانی می شود. 

بینش از شهروندان شاهرود و میامی خواست که بدون اطلاع کارکنان معاونت بهداشتی این دانشگاه به مراکز واکسیناسیون سطح شهر مراجعه نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: تاکنون ۱۹ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا تحویل این دانشگاه شد که برای تزریق به گروه های هدف در شاهرود و میامی استفاده شد.

 بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است، هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت نارنجی و شهرستان میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار