رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲۸ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این استان شناسایی شدند که با این احتساب مجموع مبتلایان به ۳۹ هزار و ۹۱ نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۶۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 07 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی از کرونا ثبت نشده و تعداد فوتی های استان تا این لحظه ۷۹۶ نفر است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۱۷ بستری جدید ناشی از کرونا در مراکز درمانی بستری شدند که با این احتساب تعداد بستری های موجود در استان به ۷۷ نفر رسید که این میزان نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است.

کریمیان با بیان اینکه بیشترین میزان بستری های استان مربوط به شهرستان ایلام با ۱۵ هزار و ۹۶۱ ابتلا است، گفت: از تعداد بستری های جدید طی شبانه روز گذشته در استان هفت نفر مربوط به این شهرستان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: همچنین از بستری های جدید چهار نفر مربوط به آبدانان،۲ نفر ایوان، ۲ نفر دره شهر، یک نفر دهلران و یک نفر نیز مربوط به مهران است.

وی با اشاره به رنگبندی کرونایی شهرستان‌های استان اضافه کرد: شهرستان های ایلام، دهلران و چوار در وضعیت نارنجی و آبدانان، دره شهر، بدره، ملکشاهی، مهران، سیروان، ایوان، چرداول و هلیلان در وضعیت زرد قرار دارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار