نوید دانایی :
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تک رقمی شدن بستری‌های روزانه در بیمارستان‌های این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 07 June 2021

بستری 24 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی سمنان

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: از شروع تعطیلات چند روزه نیمه خرداد تاکنون شمار بستری‌های روزانه در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این دانشگاه عمدتا کمتر از 10 نفر بوده است.

وی با اشاره به آمار مبتلایان کرونا در جمعیت تحت‌پوشش این دانشگاه خاطرنشان کرد: 6بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند

نوید دانایی ادامه داد: تعداد بستری‌های روزانه در مجموعه علوم پزشکی استان و در 6 شهرستان تحت‌پوشش دانشگاه از 16 لغایت 17خردادماه تنها 6 نفر، از 15لغایت 16 خرداد تنها 5 نفر، از 14 لغایت15خردادماه ده نفر و از 13 لغایت 14 خردادماه نیز تنها 8 نفر بستری در بیمارستان‌های استان ثبت شده است.

دانایی اضافه کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 27 هزار و 428 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته و از 16 الی 17 خرداد ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 6 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان‌های شش‌گانه تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 484 نفر رسیده است. ضمن اینکه در این مدت 20 هزار و 944 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 5555 نفر رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار