رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری همایش "شو سواره" زیبایی اسب در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 08 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه   به نقل از ایسنا،ستار الماسی، با بیان اینکه طی یکسال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، برنامه ها و جشنواره های مهم اسب را نتوانستیم در استان برگزار کنیم، تصریح کرد: با بهبود شرایط کرونایی در استان در نظر داریم یک دوره همایش شو سواره را بصورت محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در شهرستان سنقر برگزار کنیم.

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه افزود: در نظر داشتیم این برنامه در خرداد برگزار شود، اما بنا به دلایلی با یک ماه تاخیر در اواخر تیر برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: در این همایش شرکت اسب هایی با نژادهای مختلف را خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا به دلیل شرایط کرونایی حداکثر با حضور 50 اسب و سواره برگزار شود.

الماسی درخصوص میزبانی شهرستان سنقر برای برگزاری این همایش هم گفت: پتانسیل های بسیار خوب این شهرستان در زمینه اسب و شرایط آب و هوایی مناسب باعث شد تا شهرستان سنقر میزبان این همایش باشد.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پروژه پیست سوارکاری کرمانشاه در دهکده المپیک هم گفت: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان فضایی در دهکده المپیک برای احداث پیست سوارکاری اختصاص یافته است.

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین شده و منتظر تعیین پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی احداث آن هستیم.

وی یادآورشد: امیدواریم با احداث این پروژه پس از 20 سال شاهد وجود یک پیست سوارکاری در کرمانشاه باشیم تا کمکی برای رشد و توسعه این رشته باشد.

در کرمانشاه 10 هزار راس اسب وجود دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار