نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی نقاشی «بهارنگ» امروز /سه شنبه/ با رونمایی از آثار ۱۰ هنرمند در نگارخانه رسول مهر تهران آغازبکار کرد.
کد خبر: ۹۶۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 08 June 2021

به گزارش تابناک تهران ، در این نمایشگاه گروهی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مسوولین مربوطه در محل نگارخانه رسول مهر افتتاح شد،آثاری از سعیده آرین، حمید جعفری شکیب، خدیجه رجبی، ابوالحسن ریاضی، فاطمه طهرانی، زهرا علیزاده، فرهنگ عاطفی، حسن نوروزنیا، بهداد نجفی و رضا یعقوبی قلعه نو به نمایش گذاشته شده است .

بهداد نجفی اسدالهی برگزارکننده نمایشگاه با اشاره به استقبال هنردوستان از برگزاری نمایشگاه ها گفت: توجه روزافزون به هنر موجب دلگرمی هنرمندان و مشوق آنها در این راه است.

وی ضمن قدردانی از توجه و پشیتبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و حمایت رسانه ها از هنرمندان افزود : برگزاری نمایشگاه ها بر خلاقیت و مسوولیت هنرمند در قبال جامعه تاثیر گذار است.

این نمایشگاه از هجدهم لغایت ۲۱ خردادماه هزار و چهارصددر نگارخانه رسول مهر تهران دایر است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت۱۱ الی ۱۸ جهت بازدید از نمایشگاه به نگارخانه «رسول مهر» واقع در ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به نشانی سعادت آباد، بلوار دریا، انتهای خیابان سردار دریا (مطهری شمالی) مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار