فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۸ هزار پلیس، امنیت انتخابات را در شرق استان تهران بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۶۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ 08 June 2021

به گزارش تابناک تهران ، سردار کیومرث عزیزی ظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه امنیتی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در ورامین برگزار شد، اظهار داشت: حفظ امنیت، سلامت و ارتقا مشارکت مردم ۳ اصل مهم و اساسی است که در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

عزیزی با اشاره به اینکه چینش نیروهای ستادی نیروی انتظامی در شهرستان‌های هفتگانه شرق استان تهران، رصد وضعیت فعالیت داوطبان، پیگیری ۲۴ ساعته فضای مجازی و تائید صلاحیت نیروهای محافظ صندوق‌های رأی از جمله اقدامات مؤثر و مطلوبی است که توسط نیروی انتظامی انجام شده است گفت: اقتدار کشور با حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: برای نخستین بار، گروهان خواهران فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با عنوان گروهان الزهرا (س) به منظور ارتقا امنیت شعب اخذ رأی آموزش دیده و ساماندهی شدند.

وی در ادامه از تمرین سناریوهای احتمالی و انجام مانورهای آمادگی در سطح شهرستان‌های شرق استان تهران، آموزش افسران، درجه داران و سربازان وظیفه در کنترل امنیت اجتماعات نامزدهای انتخابات و سخنرانان ملی در شهرستان‌های تابعه را به عنوان دیگر اقدام پلیس در شرق استان تهران نیز خبر داد و اظهار داشت: ۸ هزار پلیس، امنیت انتخابات را در شرق استان بر عهده دارند.

عزیزی عنوان داشت: ۹۳۶ شعبه اخذ رأی در این منطقه مستقر هستند و آمادگی دارند تا امنیت یک هزار و ۳۰ شعبه را تأمین کنند و در این خصوص هیچ گونه جرم مشهودی در شرق استان تهران رخ نداده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار