قهرمان دوچرخه سواری آسیا، گفت: حمایت‌های دکتر سیفی باعث مهاجرت معکوس و بازگشتم به همدان شد.
کد خبر: ۹۶۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹ 09 June 2021
قهرمان دوچرخه سواری آسیا، گفت: حمایت‌های دکتر سیفی باعث مهاجرت معکوس و بازگشتم به همدان شد.

به گزارش تابناک همدان، بهنام آرین قهرمان دوچرخه‌سوار نهاوندی استان همدان که هم‌اکنون در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو است، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط برگزاری اردو‌ها به همت کادر فنی و مسئولین برگزاری شرایط بسیار خوبی است که جای تقدیر از رئیس فدراسیون و همه دست‌اندرکاران فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور دارد.

وی ادامه داد: بنده به‌عنوان قهرمان دوچرخه‌سواری کشور طی ده سال گذشته به سبب بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولین ورزش استان مجبور به مهاجرت از زادگاهم و رکاب زنی در استان‌های دیگر کشور بودم که موجب آزرده‌خاطر شدن ورزش دوستان استان شده بود.

قهرمان دوچرخه‌سواری کشور، ادامه داد: حضور دکتر سیفی قهرمان نام‌آشنای نهاوندی به‌عنوان سکان‌دار ورزش و جوانان استان همدان بذر امید در دل ورزشکاران استان نهاد و موجب شد اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد.

وی گفت: دکتر سیفی از بدو ورود به استان با توجه ویژه به جوانان و ورزشکاران و بررسی وضعیت ورزشی و معیشتی ایشان زمینه‌های بازگشت قهرمانان استان را به همدان فراهم کرد تا برای زادگاه خود افتخارآفرینی کنند.

آرین خاطرنشان کرد: امروز که بنده در سومین اردوی آماده‌سازی المپیک ۲۰۲۱ توکیو حضور دارم دکتر سیفی در هفته چندین بار طی برقراری تماس تلفنی در جریان وضعیت بنده و برگزاری اردو قرار می‌گیرند.

وی گفت: این حمایت‌ها و همراهی‌ها در شرایطی که طی ۱۲ سال گذشته ورزش حرفه‌ای بنده هیچ مدیر ورزشی استانی و شهرستانی جز برای عکس یادگاری گرفتن در کنار من قرار نگرفت جای امیدواری دارد و امید به آینده قهرمانی را دوچندان می‌کند.

قهرمان دوچرخه‌سواری استان همدان در پایان با اشاره به اقدامات حمایتی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در راستای ایجاد اشتغال، تأمین مسکن و ... ویژه ورزشکاران و جوانان، تصریح کرد: امیدواریم با تداوم حضور دکتر سیفی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان این حس خوب حامی داشتن و فردی که از جنس ورزش است از قهرمانان استان صلب نشود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار