یادداشت از علی نفری کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران
کد خبر: ۹۷۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 13 June 2021

علی نفری کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران

دوستانی از من سوال میکردند که چرا در حوزه شورای شهر ورود کردی؟
دلیلش اینه که شهر و شهرداری ، در کنار مسائل عمرانی ، زیبا سازی، حمل و نقل و ترافیک، نظافت و بهداشت و ...،حوزه بسیار گسترده ای هم بنام امور فرهنگی و هنری دارد. متاسفانه در چند سال اخیر بجز معدود دفعات خاص، آنچه در این حوزه دیده شده، حضور افرادی غیر متخصص و صاحب نفوذ بود که علاوه بر اینکه بواسطه عدم توانایی و تسلط در این حیطه کاری بوده ، نتوانسته اند گامی مثبت و حرکتی رو به جلو داشته باشند، بلکه بیشتر آسیب زده اند و لطمه های بسیار زیادی به حوزه فرهنگ و هنر زده اند.
بنده از زمان نوجوانی تا کنون با بیش از ۳۰ سال حضور در حیطه هنر، تلاوت حرفه ای قرآن، انس با اهل بیت عصمت و طهارت، حضور در کنگره ها و یادواره های شهدا در سطح کشور، دو آلبوم موسیقی پاپ، تولید بیش از ۳۰اثر موسیقایی در واحد موسیقی و سرود صدا و سیما، بیش از ۱۰هزار اجرا روی صحنه با فعالیت های فرهنگی هنری، همچنین دو سال مدیر عاملی موسسه فرهنگی هنری در وزارت دفاع، بیش از ۱۵سال سابقه مدیریتی ، تولید ۲فیلم سینمایی، و بیش از ۱۰۰مستند، نماهنگ، کلیپ و فیلم کوتاه و هم اکنون نیز بعنوان تهیه کننده، برگزار کننده برنامه های فرهنگی هنری در سطح کشور و از همه مهمتر مدیر عاملی موسسه فرهنگی هنری فراز گلستان عرفان، آیا نمی توانم در این حوزه اثر گذار باشم؟
ضمن اینکه دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی و همچمین کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی هستم و در همین خصوص نیز تحصیلات دانشگاهی دارم.
آیا باز هم حضور یک فرد غیر متخصص با بیش از ۵۰سال حب مدیریت و عاشق پست و صندلی نیاز هست که جز اشغال صندلی و رسیدگی به منافع خود و دوستانشون کار دیگری انجام ندهد.؟
به هر حال امیدوارم برای مردم سرزمینم بهترینها رقم بخورد.
ارادتمند :علی نفری
کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران
کد انتخاباتی(۷۱۵۵ )

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار