در جلسه آموزش بازرسان مطرح شد؛
رئیس هیأت بازرسی استان تهران با انتقاد از شکل تبلیغات برخی نامزدهای شورای اسلامی شهر گفت: بعضی تبلیغات در این شرایط سخت نمک پاشیدن به زخم مشکلات اقتصادی مردم است.
کد خبر: ۹۷۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱ 13 June 2021

به گزارش تابناک تهران، عبدالرضا چراغعلی عصر یکشنبه در جلسه آموزش بازرسان انتخابات شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: بازرسان با ارتباط مستمر با اعضای هیأت بازرسی و همچنین تعامل با نماینده فرماندار و سایر اعضای شعبه کمک کنند تا انتخابات در مسیر قانونی پیش بینی شده طی شود.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه‌های معاند و ضد انقلاب جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم به صورت چهره به چهره مردم را برای حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب هوشمندانه تشویق و ترغیب کنیم.

معاون استاندار تهران ضمن انتقاد از نحوه تبلیغات برخی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی گفت: بعضی تبلیغات در این شرایط اقتصادی سخت نمک پاشیدن به زخم مشکلات اقتصادی مردم است.

چراغعلی بیان داشت: ورود به شورای شهر به چه قیمتی؟ کاندیداهایی که قانون را زیر پا می‌گذراند و در تلاش هستند تا سایر رقبا را تخریب کنند، حتماً از سوی مسئولان مربوطه مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

معاون عمرانی استاندار تهران و رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان گفت: بازرسان با اشراف کامل به قوانین و شرح وظایفشان در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار