نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل شرکت تراکتورسازی برای راه‌اندازی خط مونتاژ تراکتور در استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است.
کد خبر: ۹۷۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 11 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر عبدالرضا مصری شامگاه روز گذشته در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به حوادث آبان ماه ۹۸ پس از گران شدن بنزین اظهار کرد: اتفاقات رخ داده سبب آزرده شدن خاطر دوست داران انقلاب اسلامی ایران و ضرر و زیان مالی مردم بی گناه شد.

وی با بیان اینکه با سو استفاده بسیاری از ضد انقلاب‌ها در حوادث آبان ۹۸ اقداماتی رخ داد که تاکنون برخی از مردم بهای آن را می‌پردازند، افزود: برخی واحد‌های تجاری مردم توسط این افراد از بین رفته و یا آسیب دید که سبب به خطر افتادن معیشت مردم شد.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید برای صاحبان واحد‌های تجاری که در حوادث آبان ۹۸ دچار ضرر و زیان شدند، اقداماتی را انجام دهد.

مصری با اشاره به مشکلات کشاورزان گفت: با توجه به خشکسالی در سال جاری باید این تولیدکنندگان کم توقع را مورد توجه قرار داده و از آن‌ها حمایت کرد، زیرا که حمایت از کشاورزان حمایت از شعار سال رهبر معظم انقلاب است.

به گفته وی، مدیرعامل شرکت تراکتورسازی در دیدار اخیر با مصری برای راه اندازی خط مونتاژ تراکتور در استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار