مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی فارس گفت: افزایش تعداد واحد‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، یکی از بحث‌های جدی است که تاکنون به همت شرکت توزیع برق مشکلاتشان به صورت موردی مرتفع شده است. نادر طیبی با بیان اینکه بحث برق موضوعی جدی و ساختاری است، حجم برقی که تاکنون بین متقاضیان برق و شرکت توزیع قرارداد منعقد شده ٣٠ مگا بایت و حجم برق متقاضیانی که به دلیل عدم امکان تامین برق قرارداد منعقد نشده ١٥ مگابایت اعلام کرد.
کد خبر: ۹۷۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 11 July 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی فارس گفت: افزایش تعداد واحد‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، یکی از بحث‌های جدی است که تاکنون به همت شرکت توزیع برق مشکلاتشان به صورت موردی مرتفع شده است.
نادر طیبی با بیان اینکه بحث برق موضوعی جدی و ساختاری است، حجم برقی که تاکنون بین متقاضیان برق و شرکت توزیع قرارداد منعقد شده ٣٠ مگا بایت و حجم برق متقاضیانی که به دلیل عدم امکان تامین برق قرارداد منعقد نشده ١٥ مگابایت اعلام کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ادامه داد: دو موضوع در دست پیگیری است؛ یکی مربوط به خط ٦٦ کیلووات از پست دهنو تا منطقه ویژه است که اعتبار ١٣٠ میلیارد تومانی نیاز دارد.
طیبی خاطرنشان کرد: مقرر شده که از این ١٣٠ میلیارد تومان، ٣٠ درصد را منطقه ویژه ٤٠ درصد را برق منطقه‌ای و ٣٠ درصد را سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین کند که سهم منطقه ویژه با گرفتن پیمانکار در حال اجراست و برای تجهیز پست هم، برق منطقه‌ای متعهد به انجام شده است.
او اضافه کرد: همچنین پست ٢٣٠ کیلو ولت برای تامین حدود ١٨٠ مگابایت برق در دستور کار قرار گرفته و برق منطقه‌ای هم با این موضوع موافقت کرده است. هزینه این پست نیز ٣٧٠ میلیارد تومان است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ادامه داد: یک نیروگاه گازی در منطقه ویژه نیز با ظرفیت ١٥ مگابایت فعال است که از این میزان ٧ مگابایت آن در حال تولید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار