مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه تمامی کارکنان در بخش حمل و نقل عمومی در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند، گفت: برای تسریع انجام واکسیناسیون همکارانم از تمامی مراجعه ذی صلاح پیگیری های متعددی را انجام داده ایم اما هنوز این موضوع محقق نشده است.
کد خبر: ۹۷۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 18 July 2021

 

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، علی عبداله پور گفت: در حال حاضر واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی در کرج آغاز شده؛ این در حالیست که کارکنان امور ایستگاه ها و راهبران قطار در متروی پایتخت که روزانه با حجم مخاطبان زیادی روبرو هستند؛ تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند.

وی افزود: نامه‌ های متعددی به اعضاء کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار تهران، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارسال شده است، اما تا این لحظه نتیجه ای نگرفته ایم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بار دیگر از تمامی مسئولان ذی صلاح خواستار تسریع در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون کارکنان این شرکت شد.

 ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار