مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف ۲۵ هزار یورو و ۳۰ هزار دلار آمریکایی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۹۰۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 18 July 2021

 

به گزارش «تابناک تهران»، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به کشف انواع ارز قاچاق در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در حال عبور مسافران از دستگاه ایکس ری موفق به کشف ۲۵ هزار یورو و ۳۰ هزار دلار آمریکایی قاچاق از یک نفر شدند که بلافاصله فرد متخلف را بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ارز خروجی ۷ میلیارد و ۹۰۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است افزود: فرد متخلف به پرداخت جریمه ۱۰ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریالی جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

جعفری نسب تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به‌صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار