فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تاکنون ۷۱ هزار نفر در شهرستان ری واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار دوز آن واکسن برکت است.
کد خبر: ۹۷۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 18 July 2021

 

به گزارش «تابناک تهران»، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به انجام واکسیناسیون برای گروه‌های سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و راه‌اندازی مراکز متعدد تزریق واکسن در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه شهرستان ری، تزریق واکسن کرونا به طور روزانه و بدون هیچ ازدحامی برای جامعه هدف انجام می‌شود.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون حدود ۷۱ هزار نفر در شهرستان ری واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار دوز آن واکسن برکت بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: مراکز درمانی، ندامتگاه‌ها، آسایشگاه خیریه کهریزک و سایر مراکز جامعه هدف در سطح شهرستان به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

توکلی در ادامه با اشاره به پیک پنجم کرونا و شیوع کرونا دلتا تصریح کرد: طبق تست‌های انجام گرفته سریع و پی.سی.آر در مراکز درمانی شهرستان ری، طی روزهای اخیر میزان مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح شهرستان رو به افزایش بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میزان سرایت کرونا دلتا چند برابر بیشتر از ویروس کووید۱۹ است، از شهروندان ری تقاضا می‌شود، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را همچنان بطور جدی مدنظر قرار دهند تا زودتر از پیک جدید عبور کنیم.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار