زالی:
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: دیروز ۴۰ هزار و ۲۰۰ دز واکسن کرونا به شهروندان تهرانی تزریق شد که این آمار رو به افزایش خواهد بود.
کد خبر: ۹۷۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 18 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، دکتر علیرضا زالی روز یکشنبه در مرکز تجمیعی خودرویی واکسیناسیون کرونا که در دژبان مرکز ارتش راه اندازی شد گفت: تعداد تزریق واکسن کرونا در روز گذشته به ۳۲۰ هزار دز رسید که ۱۳.۵ درصد آن در تهران انجام شده است.
وی اظهار داشت: برای اینکه افراد جهت تزریق واکسن کرونا در مکان‌های مختلف تجمیع داشته باشند به همین منظور امروز هشتاد و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دژبان ارتش تهران راه اندازی شده است.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: این مرکز تجمیعی واکسیناسیون به صورت خودرویی میزبان شهروندان تهرانی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر واکسیناسیون مردم علیه ویروس کرونا به عنوان یکی از موضوعات مهم کشور است و همه دستگاه‌های مختلف در تلاش هستند با همگرایی بتوانند این موضوع مهم را به سرانجام مطلوب برسانند.
تاکنون ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۲۴۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۲۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به هشت میلیون و ۴۴۸ هزار و ۷۰ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۶۹ شهر ایران در وضعیت قرمز، ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار