فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: برای افراد بالای ۶۰ سال تهرانی هر ۲ دز واکسن کرونا تهیه شده و شهروندان نگران این موضوع نباشند.
کد خبر: ۹۷۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 18 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، دکتر علیرضا زالی روز یکشنبه در حاشیه راه‌اندازی مرکز تجمیعی خودرویی واکسیناسیون کرونا در محل دژبان مرکز ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه نوبت دهی الکترونیکی بهترین مدل برای کاهش ازدحام شهروندان جهت تزریق واکسن کرونا است.

وی از مردم تقاضا کرد مراجعات خود به مراکز تجمیعی جهت تزریق واکسن کرونا را براساس نوبت دهی الکترونیکی قرار دهند.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به اینکه برخی از اشکالات سامانه نوبت دهی در روزهای اخیر رفع شده است، افزود: هموطنان اگر براساس نوبت دهی به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند مانع ازدحام و انتقال بیماری می شوند.
زالی افزود: در حال حاضر مردم خودشان به این مراکز مراجعه می کنند ولی از امروز گزینه خودرویی به گزینه های سامانه سلامت اضافه می شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در سامانه سلامت ثبت نام خودرویی وجود دارد؟ گفت: این مورد از وزارت بهداشت درخواست شده که به گزینه های موجود در سامانه سلامت اضافه شود.
وی افزود: در حال حاضر ۱۱ مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا از ۸۱ مرکز به شکل خودرویی است و مابقی به شکل غیرخودرویی است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران پیشتر اعلام کرده بود که دیروز ۴۰ هزار و ۲۰۰ دز واکسن کرونا به شهروندان تهرانی تزریق شد و تا بعد از ظهر شنبه ۱۹ تیر ماه یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در تهران علیه کرونا واکسینه شدند.

تاکنون ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۲۴۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۲۶ نفر نیز دُز دوم را دریافت کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۸ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۷۰ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۶۹ شهر ایران در وضعیت قرمز، ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار