استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: سال گذشته ۹۲۰ واحد راکد در استان تهران داشتیم که ۳۲۰ واحد کاملاً فعال شدند و امسال نیز برنامه داریم تا حدود ۶۰۰ واحد به مرحله احیای کامل برسد.
کد خبر: ۹۷۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 18 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران طی سخنانی گفت: در سال جاری با توجه به مصوبات سران سه قوه در مورد تقسیط طولانی‌مدت بدهی‌های مالیاتی و بخشش جرایم تامین اجتماعی ظرفیت‌های خوبی جهت حمایت از واحدهای تولید فراهم شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۹۲۰ واحد راکد در استان تهران داشتیم که ۳۲۰ واحد کاملاً فعال شدند و امسال نیز برنامه داریم تا حدود ۶۰۰ واحد به مرحله احیای کامل برسد.

استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان و همچنین شرایط شیوع کرونا باید تلاش همه مسئولان معطوف رفع موانع تولید باشد تا بتوانیم شرایط مناسبی را برای تولیدکنندگان فراهم کنیم.

سرمایه در گردش مهم ترین مشکل تولیدکنندگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران نیز در این جلسه گفت: عمده مشکل تولیدکنندگان به سبب افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید، موضوع سرمایه در گردش است.

حشمت الله عسگری افزود: سرمایه در گردش بارها به عنوان مهمترین مشکل تولیدکنندگان مطرح شده و در این خصوص هم تسهیلات گذشته باید تعیین تکلیف شود و همه تسهیلات جدید می بایست به تولیدکنندگان ارائه شود، که خوشبختانه با همکاری بانک ها تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: تعدادی از واحدهای تولید در گذشته های دور توسط بانک‌ها تملیک شدند که سال گذشته ۳۴ واحد از شبکه بانکی به تولیدکنندگان برگشت و مابقی هم در دستور کار قرار دارد تا این کار را انجام دهیم.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مشکلات ۹ تولیدکننده در حوزه‌های مالی و بانکی بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار