تمام محورهای مواصلاتی شرق استان تهران به دلیل اوج گیری بیماری کرونا در تعطیلات عید قربان اعمال محدودیت تردد می شود .
کد خبر: ۹۷۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 20 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت : از 28 تیر ساعت 18 لغایت 4 مرداد اعمال محدودیت ها در تمام محورهای مواصلاتی به دلیل اوج گیری بیماری کرونا محدودیت تردد خواهد بودخروج خودروهای شخصی با پلاک استان تهران (شرق استان تهران) ورود خودروهای شخصی با پلاک های دیگر شهرها به شرق استان تهران ممنوع می باشد .
سرهنگ علی سلیمانی : سفر به کلیه شهرهای دادای وضعیت قرمز کرونایی سراسر کشور مطلقا ممنوع است .
وی گفت : عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی به منظور جلوگیری از تردد خودروها به صورت محسوس و نامحسوس نسبت به تشدید کنترل ها در مبادی اصلی و فرعی ورودی و خروجی به مقصد شرق استان تهران اقدامات لازم را معمول می نمایند .
او افزود : خودروهای شخصی دارای پلاک شرق استان تهران چنانچه برای خروج مراجعه نمودند عودت و در صورت عدم تمکین علاوه بر اعمال قانون عودت می گردند .
وی گفت : نیروی انتظامی و فرمانداری ها در فاصله زمانی یاد شده از صدور مجوز تردد غیر اضطراری تعریف شده قبلی مطلقا خودداری می کنند و تمامی مجوزهای صادر قبل از این مصوبه غیر قابل استفاده و باطل اعلام می گردد .
در پایان ضمن درخواست از کلیه همشهریان عزیز جهت عدم سفر و خروج از شهرستان های شرق استان تهران بیان داشتند همانطور که قبلا اعلام شد ترخیص خودروهای توقیف شده در پارکینگ ها تا پایان سال 1399 با تسهیلات ویژه ادامه دارد از مالکین و متصرفین خودروهای توقیفی درخواست می شود جهت ترخیص خودروهای خود به مراکز خدمات پلیس +10 مراجعه نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار