فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: قاتل فراری که از اتباع بیگانه بود، با تلاش کارآگاهان پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و پرونده قتل بسته شد.
کد خبر: ۹۷۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 20 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سرهنگ «بهزاد عبدیان» روزسه شنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل( م_ر) توسط یکی از اتباع بیگانه درمنطقه خرمدشت، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس با انجام عملیات اطلاعاتی وپیگیری شبانه روزی ۴ نفر از طرفین درگیری را شناسایی وکمتر از ۴۸ ساعت آنها را دستگیر و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی در یکی ار تعمیرگاه ها خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ بومهن هنگام گشت زنی و بازدید در سطح حوزه ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را شناسایی و کشف وضبط کردند.

عبدیان گفت: بر اساس استعلام دریافتی، مشخص شد که موتورهای مسروقه دارای سابقه ثبت سرقت بودندو پس از شناسایی به کلانتری بومهن منتقل شدند تا ماموران کلانتری ضمن شناسایی مالباختگان، موتورسیکلت ها را به مالکان آن تحویل دهند.

وی به شهروندان توصیه کرد: صاحبان خودرو و موتورسیکلت از پارک آنها در نقاط خلوت و تاریک که محل مناسبی برای سرقت است خودداری کنند،مکان های امن و پارکینگ های عمومی برای پارک موتور و خودرو مناسب تر هستند.

۳۹۰ دستگاه استخراج ارزدیجیتال قاچاق در جاجرود کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: ماموران پلیس آگاهی به همراه مقام قضایی و نماینده اداره برق در محل حاضر و از بازرسی محل، تعداد ۳۹۰ دستگاه ماینر فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی را کشف و ضبط کردند.

عبدیان افرود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت گزارش های مردمی،مبنی بر راه اندازی مزرعه تولید ارز دیجیتالی بیت کوین در بخش "جاجرود" شهرستان پردیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران پلیس قرار گرفت.

وی ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و توضیح داد: مزرعه تولید ارز دیجیتال توسط ماموران پلمب و پرونده به مقام قضایی تحویل شد.

عامل فروش داروهای غیر مجاز(سقط جنین) در فضای مجازی در بومهن دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز(سقط جنین) در فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط ماموران پلیس فتای شهرستان به عامل فروش داروهای غیرمجاز( سقط جنین )در فضای مجازی مشکوک و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

عبدیان ادامه داد: متهمه به هویت "ی_ص"دارای ۱۹سال سن داروهای غیر مجاز رادر فضای مجازی می فروخت و در بازجویی انجام شده به فروش داروها به ۱۵ نفر اعتراف کرد که با پی گیری ماموران و هماهنگی با مقام قضایی در شهر بومهن دستگیر شد.

دستگیری سارقان خودرو ،مغازه و منزل در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان "پردیس گفت: دستگیری سارق وکشف یک دستگاه خودروی سرقتی و۵ فقره سرقت مشاعات منزل ومحتویات خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۳ دره بهشت فاز ۸ مسکن مهر پردیس، دستگیری سارق سابقه دارمغازه وکشف اموال سرقتی از متهم توسط ماموران کلانتری ۱۱پردیس و دستگیری سارق وموبایل قاپ در فاز ۸ پردیس در حین اجرای طرح های انتظامی و گشت کنترلی بخش دیگری از فعالیت های ماموران انتظامی شهرستان در راستای تامین امنیت شهروندان است.

عبدیان گفت: با هدف تامین نظم جامعه، امنیت و آرامش مردم پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد خواهد کرد و از شهروندان درخواست و انتظار داریم تا در صورت مشاهده در برخورد با هرگونه بی نظمی و اخلاق در نظم عمومی ، خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی توسط افراد متخلف و قانون شکن ، از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب را پلیس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار