فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کاهش ۳۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شرق این استان نسبت به مدت مشابه هفته قبل خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 22 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سردار کیومرث عزیزی در تشریح وضعیت محدودیت‌های کرونایی تردد در شرق استان تهران اظهار داشت: همکاران من در مبادی ورودی و خروجی شرق استان تهران با استان‌های مازندران، سمنان و قم مستقر بوده و انجام وظیفه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم در اجرای محدودیت‌های کرونایی همکاری لازم را با پلیس داشته اند، گفت: شاهد ۳۱ کاهش ترددها در محورهای مواصلاتی نسبت به مدت مشابه هفته قبل هستیم و این کاهش ترد به خوبی حس می‌شود و در این خصوص از مردم عزیز تشکر می‌کنم و از عزیزان نیز درخواست پرهیز از سفرهای غیر ضروری دارم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه تخلفات انجام شده در نقض محدودیت‌های تردد کرونایی نیز اعمال قانون شده است، افزود: تردد شبانه و نیز ورود و خروج به شرق استان تهران توسط مأمورین انتظامی و نیز دوربین‌های موجود در محورها و خیابان‌ها اعمال قانون می‌شود.

عزیزی از تداوم منع تردد در استان تهران خبر داد و گفت: ناوگان عمومی بار و مسافر شامل منع تردد نمی‌شود و اگر کسی احیاناً سفر ضروری دارد، می‌تواند، از ناوگان عمومی استفاده کند.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار