نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به پیش‌بینی اعتبار ۸۰۰ میلیاردی بیمارستان پیشوا و بهره‌برداری طی ۲ تا ۳ سال آینده، گفت: با اختصاص بودجه هزار میلیارد ریالی در کمیسیون تلفیق تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از قطار شهری تهران به ورامین و پیشوا هستیم.
کد خبر: ۹۸۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 02 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پروژه بیمارستان پیشوا و درمانگاه شهید مهتدی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های یک سال اخیر در مجلس شورای اسلامی موفق شدیم، بودجه مستقل و ردیف مخصوص در بودجه سال ۱۴۰۰ برای احداث بیمارستان پیشوا، تصویب کنیم.

وی افزود: از جمله دست آوردهای سفر اخیر ریاست مجلس به دیار پانزده خرداد، تصویب بودجه برای احداث بیمارستان پیشوا و تصویب بودجه‌ی هزار میلیارد ریالی برای تکمیل و بهره برداری از قطار شهری تهران به قرچک، ورامین و پیشوا می باشد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک اظهار امیدواری کرد: با پیش بینی اعتبار ۸۰۰ میلیاردی( جمعا هزار و پانصد میلیارد ریال) سال آینده برای بیمارستان پیشوا، این پروژه مهم درمانی، طی دو تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: با اختصاص بودجه هزار میلیارد ریالی در کمیسیون تلفیق برای سال جاری، تا پایان سال، شاهد راه‌اندازی و بهره‌برداری از قطار شهری تهران به ورامین و پیشوا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار