فرماندار پاکدشت گفت: با شتاب گرفتن روند واکسیناسیون، بیش از ۸۲ هزار دُز واکسن کرونا در دو نوبت اول و دوم به گروه‌های هدف تزریق شده است.
کد خبر: ۹۹۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 11 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مهدی یوسفی جمارانی در این باره گفت: با افزایش مراکز واکسیناسیون در شهرستان، روند واکسینه شدن مردم شتاب بیشتری به خود گرفته و در حال حاضر روزانه بیش از ۴ هزار دز واکسن به جامعه هدف تزریق می‌شود.

وی با اشاره به تزریق بیش از ۸۲ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان، افزود: واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های مختلف سنی، اقشار و مشاغل مختلف با سرعت بالایی در این شهرستان در حال انجام است.

وی از آغاز واکسیناسیون کارگران در شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: با توجه به صنعتی بودن شهرستان پاکدشت و وجود چهار شهرک و چهار لکه صنعتی و۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی بیش از ۹۰ هزار نفر در حوزه صنعت و اصناف مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به تجهیز و راه اندازی مرکز واکسیناسیون در شهرک صنعتی عباس آباد در راستای سلامت کارگران و کارفرمایان افزود: روزانه بیش از ۵۰۰ دز واکسن به کارگران در شهرک‌های صنعتی تزریق می‌شود.

جمارانی اضافه کرد: با همکاری شبکه بهداشت و مدیریت شهرک‌های صنعتی و دیگر دستگاه‌های مربوطه مقرر شد واکسیناسیون شهرک صنعتی عباس آباد ظرف مدت ۱۰ الی ۱۵ روز انجام شود.

وی گفت: در حال حاضر تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان در شش پایگاه فرون‌آباد، شریف‌آباد، کریم آباد، ابراهیم آباد و پایگاه‌های تجمیعی علی ابن‌ابیطالب(ع) و مجموعه دکتر مهدوی در حال انجام است و در تلاشیم با هدف افزایش سرعت واکسیناسیون مراکز تجمیعی بیشتری راه اندازی کنیم

فرماندار پاکدشت اظهار کرد: در حال حاضر تمام پایگاه های سلامت روستایی و مراکز درمانی شهرستان برای انجام سریع واکسیناسیون بسیج شده‌ و در روستاها واکسیناسیون برای افراد بالای ۱۸ سال نیز در حال انجام می‌باشد.

پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار