مدیر امور منابع آب شهریار از انسداد ۵ حلقه چاه غیرمجاز در ملارد و شهریار خبر داد و گفت: با این اقدام از تخلیه سالانه ۵۷ هزار و ۷۸۰ مترمکعب آب از سفره‌های زیرزمینی جلوگیری به عمل آمد.
کد خبر: ۹۹۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 12 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، محمدرضا گیتی پژوه مدیر امور آب منطقه‌ای غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مستمر اکیپ گشت و بازرسی طی هفته گذشته، ۵ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان‌های ملارد و شهریار با مجموع عمق ۲۵۵ متر و دبی ۳/۵ لیتر برثانیه پر و مسدود شد.

وی گفت: این اقدام در راستای قانون احیاء و تعادل بخشی آب‌های زیر زمینی و حفاظت از منابع آبی انجام شد.

مدیر آب منطقه‌ای غرب استان تهران افزود: با انجام این عملیات از تخلیه سالانه ۵۷ هزار و ۷۸۰ متر مکعب آب از سفره‌های زیرزمینی این امور جلوگیری می‌شود.

وی در خصوص نحوه شناسایی چاه‌های غیرمجاز بیان کرد: گروه‌های گشت و بازرسی این امور علی رغم وسعت بالای منطقه شهریار بسیار فعال بوده و به طور منظم گشت و پایش انجام داده و شناسایی صورت می‌گیرد.

گیتی پژوه با تاکید بر همکاری همه جانبه دستگاه قضایی با این امور در برخورد با حفاران و بهره‌برداران غیر مجاز از منابع آب های سطحی و زیر زمینی، تصریح کرد: امور منابع آب شهریار بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار