مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان ری به همراه انتخابات هیات رییسه این شورا برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 12 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از فرمانداری ویژه شهرستان ری، در این جلسه که با حضور حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری نمایندگان مردم تهران، ری و تجریش در شورای اسلامی شهر و سایر نمایندگان شوراهای اسلامی بخش ها و شهرهای شهرستان ری برگزار گردید، پس از انجام مراسم تحلیف و قرائت سوگندنامه توسط اعضا مراسم انتخابات هیات رئیسه و نیز انتخاب نماینده شورای اسلامی شهرستان ری در شورای استان تهران انجام شد.

براساس این گزارش، جعفر بندی شربیانی با اتفاق و با کسب ۱۱ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان ری برای مدت یکسال توسط اعضا انتخاب شد.

همچنین هادی آژیراک با کسب هفت رای به عنوان نایب رییس شورا، مهدی مهدوی با کسب ۱۰ رای منشی اول و احمد پورآقا با کسب ۱۱ رای به عنوان منشی دوم شورای اسلامی شهرستان ری برای مدت یکسال توسط اعضا انتخاب شدند. همچنین با رای اعضا آقای پرویز سروری با ۱۱ رای به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای استان تهران انتخاب شد.

ترکیب شورای اسلامی شهرستان ری متشکل از سه نماینده از شورای شهر تهران، ری و تجریش، ۵ نماینده از شوراهای اسلامی پنج بخش شهرستان ری و سه نماینده از شوراهای اسلامی شهرهای حسن آباد، قیامدشت و قلعه نو است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار