فرماندار شمیرانات گفت: نماز جمعه اولین پایگاه مردمی و کانون وحدت افرین امت اسلامی است.
کد خبر: ۹۹۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 12 September 2021

سید مهدی ساداتی در شورای اداری شهرستان که با محوریت تکریم و معارفه امام جمعه لواسانات در فرمانداری برگزار شد، :بر همراهی همه دستگاههای اداری و اجرایی شمیرانات در تحقق هرچه با شکوهتر فریضه نماز تاکید کرد .ساداتی: نماز جمعه کانون وحدت آفرین امت اسلامی است
وی گفت : ترویج فرهنگ نماز برای نسل امروز از ضروریات است که دستگاهها در کنار ستاد های نماز جمعه نقش مهمی را داشته و علاوه بر آن پاسخگویی مسئولان به مردم در نمازهای جمعه  وحدت را به نمایش می گذارد.
وی افزود: رضایتمندی مردم با پاسخگویی به مطالبات آنان محقق می شود و مسئولان بعنوان خدمتگزار مردم موظف با پاسخگویی منطقی هستند.
ساداتی گفت : امام جمعه سخنگوی حاکمیت اسلامی است و نماز جمعه نیز مظهر وحدت و انسجام امت اسلامی و یادگار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است.
وی افزود: شورای فرهنگ عمومی با محوریت ائمه جمعه  در دو بخش لواسانات و رودبار قصران پررنگ شده و با اجرای برنامه های متفاوت از سوی دستگاهها ناهنجاری ها کاهش داشته اند.
در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی بعنوان امام جمعه لواسانات معارفه شد.ساداتی: نماز جمعه کانون وحدت آفرین امت اسلامی است

 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار