مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران:
شمیرانات- مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران از امام جمعه جدید لواسان خواست، از افراد بدنام و مورد توجه دستگاه های امنیتی دوری کند.
کد خبر: ۹۹۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 12 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حجت الاسلام مهدی دربانی ظهر یکشنبه در جلسه تودیع حجت الاسلام سید سعید لواسانی و معارفه حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی به عنوان امام جمعه جدید بخش لواسانات طی سخنانی گفت: حجت الاسلام لواسانی در سال‌های فعالیت در کسوت ائمه جمعه آثار ماندگاری از خود بر جای گذاشت، که حفظ این آثار بر عهده امام جمعه جدید است.

وی ضمن قرائت تقدیرنامه حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از امام جمعه سابق لواسان گفت: امام جمعه معرفی شده سابقه بسیار طولانی در سنگر نماز جمعه داشته و امیدوارم با انرژی تازه ای که دارد، علاوه بر حفظ خدمات حجت الاسلام لواسانی گام‌های مؤثری بردارد.

وی تعامل مناسب و در شأن جایگاه امامت جمعه با مسئولین شهرستان و بخش را بسیار مهم دانست و گفت: ارتباط صمیمی با ائمه جماعات و خدام مسجد باید مورد توجه باشد، کاری که از مساجد پا بگیرد، ماندگار خواهد بود.

دربانی بر دوری از اقداماتی که بین امام جمعه و بدنه مردم فاصله می‌اندازد، تاکید کرد و گفت: هر اقدامی اعم از داشتن محافظ و اسکورت بر ارتباط بین مردم و امام جمعه تأثیر بدی دارد، از این کارها دوری کنید، باید اعتلای فرهنگی مورد توجه باشد، این طرح ناشناخته و مظلوم واقع شده است، امام جمعه سرکشی به محرومین و روستاها با محوریت مردم را فراموش نکند.

وی سکونت در محل خدمت را از توقعات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از امام جمعه لواسان و دیگر ائمه جمعه دانست و گفت: البته باید بستر این سکونت فراهم شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران دوری امام جمعه لواسان از افراد بدنام را مورد تاکید قرار داد و گفت: برخی افراد به دلایلی مورد توجه دستگاه‌های امنیتی هستند، که از حجت الاسلام امینی می‌خواهم از این افراد دوری کند.

وی ادامه داد: ارتباط مناسب با بسیجیان بسیار مهم است، بسیج نهادی جدای از مردم نیست، بسیج یعنی انقلابیون واقعی و در صحنه و نه انقلابیون شیک پوش و می‌بایست، ارتباط مستمر با بسیجیان داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار