معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران از راه اندازی سامانه صدور مجوز تردد از دو روز آینده خبر داد و گفت: سامانه درخواست صدور مجوز تردد به علت ترافیک بالا مختل شد.
کد خبر: ۹۹۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 13 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حمیدرضا گودرزی پیش از ظهر دوشنبه در خصوص چگونگی صدور مجوز تردد بین استانی از تهران اظهار داشت: مجوز تردد بین شهری برای کسانی که قصد رفتن به محل کار یا تحصیل دارند و همچنین هم وطنانی که به دلایل پزشکی یا فوت بستگان درجه یک ناچار به تردد هستند، صادر می‌شود.

رئیس کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه به دلیل بالا بودن مراجعات، فعالیت سامانه درخواست صدور مجوز تردد مختل شد گفت: این سیستم نزدیک به شش ماه است که فعال شده اما سیستم تهران به دلیل شلوغی جمعیت و مراجعات بالا دچار اختلال شده است.

گودرزی از راه اندازی سایت تردد تا ۲ روز دیگر خبر داد و عنوان داشت: طی روزهای آینده سایت taradodtehran.com راه اندازی می‌شود و متقاضیان مجوز تردد بین شهری در تهران می‌توانند به آن مراجعه کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه فرمانداری پاکدشت ۶ ماه است که برای صدور مجوز تردد به صورت پایلوت در نظر گرفته شده است افزود: همشهریان با مراجعه به این فرمانداری می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی عنوان داشت: مردم مجوز صادر شده در سایت را می‌توانند پرینت بگیرند و به نیروهای انتظامی در مسیر نشان ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار