مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: سند کاداستری 660 هزار متر مربع از اراضی ملی پلاک زردبند لواسان با برآورد ریالی متری 10 میلیون تومان به نام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن در حوزه املاک و حقوقی با برآورد ریالی نهایی 65 هزار میلیارد ریال اخذ شد.
کد خبر: ۹۹۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 13 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، خلیل محبت خواه افزود: همچنین با توجه به تصرفات صورت گرفته در حوزه کن سولقان، در اقدامی منسجم با هماهنگی یگان حفاظت اراضی، حوزه اجرای احکام، عوامل نیروی انتظامی و پلیس آگاهی طی هفته گذشته 208 متر مربع از اراضی ملی در پلاک ثبتی 2107 فرعی از 897 بخش 10 اصلی واقع در کن سولقان پس از طرح دعوای حقوقی و اخذ دادنامه‌های قضایی توسط اداره حقوقی عملیات رفع تصرفات انجام شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی این اراضی 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

محبت خواه همچنین از اخذ 600 فقره سند تک برگ در شهرستان اسلامشهر به نام دولت (سازمان ملی) از ابتدای شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: تعداد سندهای اخذ شده در حوزه این شهرستان طی شش ماهه اخیر بیش از یک هزار و 700 فقره سند بوده است.

وی اقدامات گسترده املاک و حقوقی را در راستای شعار مبارزه با فساد، حفظ بیت المال و صیانت از انفال عنوان کرد و توضیح داد: عزم این اداره کل در حفظ بیت المال جدی است، به وظایف مان به درستی و با قدرت عمل می کنیم و خط قرمز ما مبارزه با زمین خوران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار