معاون استاندار:
معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته به این استان در سال جاری حدود هشت برابر شده و از ۸۶ میلیارد به ۶۲۲ میلیارد ریال افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۹۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 13 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، حشمت اله عسگری در جلسه بررسی طرح های اشتغالزایی از محل تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی افزود: با توجه به عملکرد موفق استان در سال ۹۹، میزان تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته به استان در سال جاری افزایش یافته است.

وی اذعان داشت: همچنین ۸۵ درصد از ۳۸۰ میلیارد تومان اختصاص یافته به استان از محل تسهیلات اشتغال روستایی معادل ۳۲۵ میلیارد تومان در قالب ۹۵۱ طرح دارای توجیه فنی و اقتصادی در سه بانک عامل توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

عسگری از بانک های عامل طرح های اشتغال روستایی و مشاغل خانگی خواست نسبت به بررسی دقیق و تسریع در انجام فرایند طرح‌ها به منظور حصول در نتیجه اقدامات لازم را به عمل آورده و از این فرصت مناسب برای استان که در برگیرنده تسهیلات یارانه‌دار با سود ۴ و ۶ درصد است، استفاده لازم صورت پذیرد.

گفتنی‌ست در این جلسه به بررسی تک تک طرح های در دست بررسی توسط بانک های عامل پرداخته شد و تصمیمات لازم در خصوص کاهش فرایند زمان ارائه تسهیلات و تسریع در انجام امور اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار